środa, 1 października 2014

Wyniki małego konkursu

Hej. Dziś zamiast rozdziału mam dla was wyniki naszego małego konkursy. Wiem, że wyniki miały być jutro, ale prawdopodobnie nie dam rady ich napisać, więc dlatego daję je dziś. Dla przypomnienia, w konkursie chodziło o wymyślenie imion do nowych bohaterów. Udział wzięło aż cztery osoby. Mimo wszystko wybór nie był prosty. Spodobały mi się wszystkie, ale najbardziej urzekły mnie imiona Luck i Ellie. Wygrywa komentarz Oli. Jednak dla tych co napisali mi imiona, będzie nagroda pocieszenia. Ola w nagrodę dostaję wcześniej rozdział, a pozostali ( Ci którzy wzięli udział ) dostaną skrawek rozdziału, aby ich zaciekawić. Więc Olu czekam na e-mail w komentarzu. Można się ze mną skontaktować również osobiście. Wystarczy napisać do mnie na ten e-mail: misiakowa321@gmail.com
Pozostałych również proszę o jakiś kontakt, aby wysłać skrawek rozdziału. Jeszcze raz gratuluję Oli i pozostałym. Dziękuje za wzięcie udziału. Mam nadzieję, że konkurs się spodobał. Do następnego posta.

Z poważaniem autorka bloga.



1 komentarz: